top of page


KABUL VE TESLİM NEDİR?
Geleni, iyi ve kötü ayrımı yapmadan deneyimlemek ve gözlemlemektir.
Ancak başımıza gelen her şeye “iyi ki” diyebilecek olgunluğa geldiğimizde, sadece “iyi” olarak tanımladığımız şeylerin başımıza geldiğini düşünmeye başlarız. Ya da tam tersi… Oysa kabul etmeliyiz ki başımıza her zaman bir şeyler gelecektir.

Ece Göç
19 Mar1 dakikada okunur
bottom of page
.png)